Blodomloppet

Oj, vad trött jag är nu. Blodomloppet i Örebro har ägt rum och jag har lett uppvärmningen för både stora och små. Det var mycket roligt och nästan lite av en religös känsla när man har en mängd med människor framför sig som gör precis samma sak som mig på scenen. Kul var det, trots ösregn.
 
Efter uppvärmningen så var det ju självklart dax att vara med i loppet. Man kan ju inte värma upp och sen inte vara med och springa. Så 10 km fick det bli och det var tuuungt! Varje kilometer kändes evighetslång och jag hade inte på mig min gpsklocka, och då känns kilometrarna som flera mil. Jag fick verkligen kämpa..
Det var så underbart att springa i mål och få en stor picknickkasse att mums på tillsammans med andra Friskiskollegor som duktigt sprang!
 
Nu är jag dödstrött. Imorgon väntar Stockholm och på lördag tjejmilen.
 
Godnatt
/Trötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0