Behagligt

Igår fick jag och en kollega på turistbyrån i Gränna, äntligen till en liten löptur. Vi har pratat om det nästan hela sommaren och igår blev den av. Den gick i lugnt och sansat tempo och blev totalt 3 km. Jag njöt av varje steg och jag kände mig lätt i benen. Längtar efter fler sådana här turer då varken tempot, längden eller prestationen är i fokus. Ibland är det bra att springa med någon som drar ner mitt tempo och vilja att prestera på max. Man ska aldrig vara rädd för att jogga med någon som är mycket sämre eller bättre än sig själv, det ger mycket ändå.
 
Imorgon sticker jag till Göteborg och Kulturkalaset. Hinner säkert med ett pass på Friskis&Svettis GBG också! :)
 
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack ska du ha Elin! Tack för att du orkade hålla mitt "låga"(?) tempo.

2012-08-16 @ 09:33:01
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0