Asics för hela slanten

Trots att jag tillhör dom som INTE fick lön idag, så gjorde jag en shoppingrunda på stan. Känns som jag har åkt land och rike runt för att hitta det jag var ute efter, men så krångligt var det inte, men det tog en dag och 5 st stadiumbutiker.
Om ni har sett det så har Stadium en fint erbjudande just nu. 3 skor till priset av 2. Vilket verkligen blir ett fynd när det gäller dyra träningsskor. Nu behöver jag inte köpa träningsskor på MYYYYYCKEEET länge!
 
 
Här är mina fynd:
Asics Gel Aeroshape
En galet stabil sko för inomhusträning. Dessa har jag haft förut för all friskisjympa och den har fått bäst i test många gånger. Det här är nyaste modellen av skon och dessa har jag väntat länge på..
Asics Ayami Zone
En bra träningssko för inomhusträning. Jag har länge saknat en sko för inomhusträning som inte är så belastande. Jag kommer använda denna sko på gymmet och på pass som inte är så belastande. Eftersom skon inte är så hög, så ger den inte vristen så mycket stöd som kan behövas på jympapass, men fungerar bra för inomhusträning som inte innehåller så mycket hopp eller liknande.
Asics Gel Cumulus 14 W
Detta är en löparsko. Jag har fått höra att det ska vara bra att ha åtminstone 2 par löparskor att växla mellan för att träna olika delar av foten. Samt att man inte sliter ut skorna lika lätt då, och kan anpassa skorna till den sorts löpning som ska köras. Denna sko fungerar bra för ett neutralt löpsteg, vilket jag har. :)
 
 
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vad kul med nya fina skor! Kanske skulle ta en titt jag med, men det får bli nästa vecka när jag har fått lön :)

2012-08-24 @ 19:15:59
URL: http://mejline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0