Sugen

Läste nyss ett inlägg på bloggen http://www.traningsgladje.se/ där Sara skriver om Coffee run. Det inlägget inspirerade mig jättemycket och jag skulle verkligen vilja ha fler löparkompisar som man kan träffa och köra sånna här roliga pass med. Jag blir så taggad av att träna med andra, men samtidigt är jag inte så bra på att springa med andra. Jag är ganska koncentrerad på min löpning och vill gärna hålla min egen fart. Men det vore grymt att ha ett sånt här pass i veckan att se fram emot. Så nu, mina kära träningsvänner och örebroare. Är det någon som är sugen???

Kanske borde börja gå mer på Jonnas Crosspass på friskis, det är ju lite liknande. Men det får bli efter Gbg-varvet. För just nu måste jag ta itu med mina egna pass med bestämda sträckor och tider..
Men jag längtar tills det är över och jag kan börja träna mer friskis!

/PiggElin


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är självklart på:D!!

2012-04-26 @ 11:51:46
Postat av: Jenny

Vilken kul idé! Hade jag inte bott så långt bort hade jag självklart hängt på. Även om jag utan tvekan skulle springa klart långsammast i gruppen! Hennes blogg följde jag slaviskt ett tag, men av någon anledning så tappade jag bort den. Tack för länken!

2012-04-26 @ 15:14:36
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0