Shopping!

Eftersom mina ben gör så ont idag och det gjorde mig lite otaggad så bestämde jag mig för att åka till Marieberg för lite träningsshopping. Har länge behövt ett par nya jympaskor att ha på alla Friskispass och nu äntligen blev det av. Ett par Nike blev det, vilket är lite annorlunda för mig då jag tidigare bara kört på asics. Men dom här Nike kändes galet sköna i butiken, så jag hoppas att dom ska vara det på jympagolvet också.

Sedan tog jag en sväng in på stadium och tur som jag hade så var det massa erbjudande just idag eftersom dom precis hade flyttat in i sin nya lokal. Jag fick därför ett par löparbyxor + en löparjacka för endast 319 kr.
Himlar vad bra! Har verkligen länge behövt ett par löparbyxor! Och löparjacka är något jag har gått och tänkt på men kanske inte behövt!

Det här gjorde min dag! Nu längtar jag tills jag kan få träna i mina fina grejer!! :)

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0