Party 2007

Idag har jag lett Medeltemapass tillsammans med två vänner på friskis. Mycket roligt, men musiken strulade. Vi genomförde i varje fall passet och efter uppvärmningen så gick typ allt som det skulle. Jag gillar inte när saker strular eftersom jag är perfektionist, därför sitter jag här nu och är lite besviken. Är egentligen inte besviken på hur vi löste det och hur det blev, utan mer besviken på ATT det strulade. Jag vill så gärna att saker ska funka!

På söndag kör vi passet igen, och då ska det inte finnas något strul med musiken. Vi ska glänsa i all den glans som jag vet att vi egentligen har.

Förresten lägger ut låt listan här på temapasset om ni vill lyssna, fick nämligen en förfrågan från en läsare om att lägga ut låtlistor på mina pass, vilket jag också tycker är kul att dela med mig av. Tycker det roligt att gå på pass och upptäcka ny musik. 
Det här passet kallar vi för party 2007 och innehåller bara hits från 2007. Många sköna låtar som man inte trodde kom från 2007.

Tema Party 2007
Uppvärmning
Dance - Justice
Grace Kelly - Mika
Candy Man - Christina aguiler
Good Life - ??
Styrka
Umbrella - Rihanna
Sweet Escape - Gwen stefani
Home - Daughtry
Last Night - P.Diddy? Tror jag 
Kondition
Gimme More - Britney spears
Worrying Kind - The ark
Styrka
This Is Why I’m Hot - Mims?? Är inte 100% om det är rätt artist
Say It Right - Nelly furtado
Kondition
Standing in the way of control - Gossip
Earth intrudes - Björk
Girlfriend - Avril Lavigne
If Only You - Dany Sacuedo och Therse
Avslutning
Giftig - Mange Schmidt
Release Me - Oh Laura
Samson - Regina Spektor
Good Song - Salem Al Fakir

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0