Nya Skor


Behöver verligen köpa nya skor för inomhusträning. Det är en av de stora fördelarna med att vara ledare på friskis och svettis Örebro, att man får skobidrag varje år!! Verkligen bra grej!!
Stabila, vill jag att dom ska vara, och inte hala. När man kollar på aerobicskor så är dom oftast ganska hala, för att man ska kunna göra snabba förflyttningar och så, men jag vill gärna ha aerobicsskor som är lite stabilare på golvet. Det är svårt att hitta tycker jag. Många aerobicsskor är oftast väldigt fula också. Varför finns det tillexempel inga vita aerobicskor?
Har ni några tips om bra skor??
Bilden ovan visar en sko som jag funderar på, någon som vet nått om den?
När det gäller löparskor så är man så himla noga, men går till någon som tittar på fötterna, kollar hur man springer och hur man belastar och väljer skor efter det. Men när det gäller inomhusskor så är man inte alls lika noga. Konstigt tycker jag, varför är det så?

Ge mig gärna tips så mina ben och kropp kan fortsätta må bra av träning!
/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0