Morgonintervaller

Idag är jag ledig från skola och praktik. Passade på att köra ett löppass innan frukost. Älskar verkligen känslan sen när det är klart, man känner sig så himla duktig och stark som trotsar tankarna som säger till en att stanna hemma och ta extra lång sovmorgon och sen extra lång frukost.
Det blev ett intervallpass som jag gjorde om lite för att jag skulle orka springa det utan mat i magen. Det var lite slitigt, och lite snö föll dessutom på mig, vilket gjorde det ännu lite kämpigare.
Men jag tog mig igenom passet och 7 km blev det totalt!
Nu sitter jag här med en koppkaffe och njuter av att inte behöva göra nånting fram till 16.30 då jag ska leda pass på friskis! :)

/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0