Metalpass

 Den här symbolen har jag gjort med min hand idag. Hahah, känner mig helt konstig och malplacerad när jag gör så. Jag har nämligen varit på metalpass idag på friskis. Galet att jag gick, jag som klagar så på den musikstilen, men det fanns inget annat att välja på för de flesta pass var redan fullbokade och dessutom ville jag ha ett rent medelpass. Dock så va det inget rent medelpass fick jag reda på innan passet satte igång, det var ganska mycket tyngre än så och jag kände att min frukost (som knappt var en frukost för jag vaknade så sent och ville inte få håll på passet) räckte inte till. Jag kämpade och kämpade, musiken gav mig inte den där extra kicken och därför fick jag kämpa lite till. Tog mig igenom det men jag erkänner att jag fuskade på en del övningar. Dock måste jag ge en eloge till ledarna, de va grymma! Dom gav järnet och var utlädda till riktiga hårdrockare med långt hår, och jag förvånnas över ork under allt detta hår.

Jaja, metal är väl helt enkelt inte något för mig. Jag brukar ju säga att jag är bred i min musiksmak men nånstans går nog gränsen tyvärr..

Idag kommer pappa och jag ska liksom gårkvällen sjunga en liten del i matteus passionen. Sedan åker jag och pappa till släkten och firar påsk på Visingsö! Om ändå vädret kunde vara bättre..

Glad påsk!
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0