Lycklig!

Igår fick jag gosat med världens sötaste unge!! Helt otroligt fin gullunge!! Åh, jag längtar till jag får träffa honom och resten av familjen igen!

Resten av dagen handlade om träning. Först ledde jag mitt medelpass och nån timma senare körde jag ett skivstång/spin 90 minuter tillsammans med ett gäng härliga människor. Första gången jag provade det här passet och det kommer säkert bli fler gånger. Lite lättare att gå nästa gång då man vet vad som väntar och kan lägga rätt vikter på skivstången. För det gjorde jag verkligen inte denna gången.. Alldeles för tungt blev det för armarna, men jag pressade på!!

Vilken lycklig dag!!! Dock har jag skjutit upp saker som borde göras. Typ praktikuppsats....

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0