Laganda

Idag har jag anmält mig själv och resten av mitt lag till vårruset. Så himla härligt med ett taggat lag, och ser verkligen fram emot picknicken efteråt som man får när man springer i lag!

Är egentligen inte så förtjust i vårruset som tävling. Kanske mest för att jag inte brukar springa så bra på vårruset. Är inte så himla snabb på 5 km, trivs bättre med längre sträckor och jag har aldrig fått till något person bästa på just vårruset, men på andra 5 km lopp. Dessutom blir jag alltid så förbannad på folk med stavar eller barnvagnar som ställer sig i första startgrupp även om den är tänkt för dom som vill springa snabbt. Man får verkligen knuffa sig fram! Jag tycker dock det är kul att så många olika typer av människor anmäler sig, men man kan ju faktiskt respektera startgrupperna..

Men trots detta så är det mysigt att man bildar ett litet lag och äter picknick efteråt. :)
Jag längtar!

/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0