Kärlek!



Idag känner jag mig bättre, har till och med varit och lett "kärleks"-temapass på friskis, bara massa kärlekslåtar. Som tur var ledde jag bara två låtar så jag kunde vila emellan, för helt frisk är jag ju inte ännu. Kände mig dock stark och var med på mycket, men sparade på krafterna eftersom jag ska leda pass imorgon också. Men jag har verkligen varit duktig och vilat dom här dagarna jag har varit sjuk, jag brukar vara kass på att vila, men det har jag verkligen gjort dessa dagar. Det har varit bra att vila, dels för att bli frisk, men dels för att jag har hunnit skriva uppsats vilket har varit grymt bra. Är inte klar ännu, men börjar närma mig slutet. Imorgon är det praktik igen, men snart är det slut med den med.

Denna veckan är det massa träning på schemat, eftersom friskis kvarnen fyller år.
Välkomna på temapass imorgon onsdag 18.30 eller på söndag 18.00
Vi kör tema Party 2007!

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0