Jönköping

Blir en snabb uppdatering då jag precis kom hem efter en dag i Jönköping.
I Jönköping har jag träffat vänner, lyssnat på konsert samt tränat på Friskis och Svettis Jönköping!
Alltid lika mysigt att komma tillbaka till denna förening. Har varit ledare där när jag bodde i Jönköping och det är lite som att komma hem när man kommer dit.

Idag på passet var världens sötaste och gulligaste motionär med. Hon var endast 7 år och var där med sin pappa. Både far och dotter var överviktiga men gjorde sitt bästa utifrån sina förutsättningar. Jag kunde inte sluta kika på dessa två under passet. Så otroligt fina och så glada!!!! Vilken pappa som går med dottern på sådant. Och vilken dotter som hängde på och försökte!! Dom gjorde min dag!!!

/PiggElin


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag trodde nästan du var hemma i Jönköping för att springa "Landsjön runt", som en del i träningen/uppladdningen inför GöteborgsVarvet!

2012-04-30 @ 06:30:50
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0