Fyra pass

Ojoj, det var egentligen inte tänkt att det skulle bli som det blev igår.
Tisdagar brukar vara min träningsdag eftersom jag ofta är helt ledig då och sen leder pass på eftermiddagen. Som vanligt tänkte jag då att jag iallafall skulle köra dubbelt.
Så blev det också, och lite till.

Startade dagen med intervallöpning innan frukost och kände mig stark.
Åkte senare till Friskis och ledde mitt medelpass. Vilket BTW gick hur bra som helst!
Sen satte det igång.. en vikarie på passet efter mitt hade blivit insatt och eftersom jag alltid har funderat över hur hon är som ledare så stannade jag kvar och var med på hennes pass. Det var ett danspass vilket jag inte är vidare bra på.. Jag gjorde rörelserna på mitt sätt men blir sällan trött eftersom rörelserna är så svåra så lyckas jag inte kunna ta ut dom så att det blir jobbigt. Men det var kul och grymt härlig musik!!

Där kunde det räckt med träning, men så kom nästa ledare och skulle bli luffad (ledaruppföljd) och jag kände helt plötsligt för att vara med och köra hennes medelpass också. Tänkte först inte att jag skulle vara med hela, men blev så medryckt och njöt av tanken vid att efter det passet skulle jag har kört 4 pass på en dag. Så jag körde på, måste dock medge att sista styrkan på passet var tung och jag fick kämpa rejält. Men jag gjorde det och jag var bara pigg, glad och lycklig efteråt!!!

Trodde att jag skulle ha massa träningsvärk idag, men känner ingenting, vilket är lite tråkigt, men 4 pass måste ha gjort nått iallafall!

Att jag kan vara så vältränad är fantastiskt!!

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0