Dagen efter!

Igår va det SMASK! Om du missade så kan du fortfarande se det på www.cineplay.se. Det var sååå grymt roligt och jag har verkligen njutit! Tur att det inte är slut ännu, för om några veckor är det dax för RiksSMASK, och det är Örebro som har äran att hålla i det.

Denna dag handlar om träning, fast kanske inte så mycket fysiskt, mest förberedande grejer.
Först ska jag fotas för en friskisgrej som jag ska leda i Juni.
Sen ska jag träffa två härliga jympaledarbrudar och planera temapass inför vecka 15.
Och sist men absolut inte minst, (eller snarare inte kortast) är det dax för 16 km jogging.. Är verkligen inte pepp ännu, men jag får hoppas det vänder innan löpturen.
Efter det då är det Påsklov!!!

/PiggElin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0